תקציב עיריית י-ם אושר ובו סכומי עתק לרווחת הציבור החרדי

אבי יעקב No Comments on תקציב עיריית י-ם אושר ובו סכומי עתק לרווחת הציבור החרדי

תקציב עיריית ירושלים לשנת 2022 נחשף ובו מאות מיליונים לבתי כנסת, מקוואות, ת"תים, בתי ספר, ישיבות, גנים ותכניות חינוכיות נוספות | ראש העיר משה ליאון: הגידול בתקציב העיר ירושלים יאפשר לנו להמשיך להצעיד את העיר קדימה, ולהפוך את החזון למציאות" | הפרטים המלאים

ישיבת אישור התקציב צילום: עיריית ירושלים
13:46
28.04.24
מערכת האתר No Comments on משיח, עכשיו! הרב שניאור אשכנזי והרב דב הלפרין בסעודת משיח • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

תקציב עיריית ירושלים לשנת 2022 נחשף ובו סכומי עתק לציבור החרדי, התקציב שעל פניו נראה כטוב מאד עובר הציבור החרדי בעיר, כולל בין היתר הגדלה של חמישים אחוז לשיפוץ בתי הכנסת מ-5 מיליון ש"ח ל-7.5 מיליון ש"ח, כמו כן התקציב כולל תכנית מקיפה לשיפוץ והרחבת מקוואות רבים בעיר, ולצד זאת הוכנה תכנית רחבה לשיפוץ מנהלים קהילתיים על סך 5 מיליון ש"ח. התכנית תכלול מגוון רחב ועשיר של פעילויות שכונתיות, הרצאות לנשים, העצמות, מעגלים חברתיים ותחומים רבים נוספים.

בנוסף, תקציב מיוחד הוקצה לטיפול והכוונת נוער נושר בסך 5 מיליון ש"ח, במטרה להדק את הקשר האישי בין הורים ומחנכים לתלמידים הזקוקים לסיוע והכוונה אישי, ותקציב הת"תים גם הוא הוכפל פי שניים, זאת לצד תכניות חינוכיות רחבות היקף לתלמידים מתקשים במסגרות שונות בסך 2 מיליון ש"ח, ופרויקט שלהבת בשיתוף יד אליעזר לחונכות ילדים חצי מיליון ש"ח. 

גם היבטים אחרים לא הוזנחו, והושקעה בהם מחשבה מעמיקה ותקצוב ענק. למשל התקציב לתרבות חרדית 2 מיליון ש"ח, ותחזוק ומשכורות לבריכה המיועדת למגזר החרדי בשכונת רמות 4 מיליון ש"ח, כל זאת כחלק מהמהפכה השכונתית הכוללת של ראש העיר בשכונה, ועוד תקציבים עבור רכזי קליטה ונוער העוסקים במלאכה החשובה של חינוך עולים והשמת הנוער הוקצו תוספות שכר של קרוב ל-2 מיליון ש"ח, תקציב קליטה לעלייה חרדית מצרפת ומדינות נוספות חצי מיליון ש"ח, 'והדרת פני זקן' למניעת נפילות של זקנים בבתים 7 מיליון ש"ח, סיוע לעסקים צמודים לפרויקט הרכבת הקלה חצי מיליון ש"ח, ועוד תקציבים רבים נוספים.

ראש עיריית ירושלים, משה ליאון אמר עם העברת התקציב: "הגידול בתקציב העיר ירושלים לשנת 2022 יאפשר לנו להמשיך להצעיד את העיר קדימה. נמשיך להעצים את מערכת החינוך העירונית, נמשיך לפתח תשתיות, לשפר את נראות המרחב הציבורי, נחזק את פעילויות הרווחה והתוכניות השונות לטובת אזרחי העיר הוותיקים, נשקיע במוסדות חינוך, בתי כנסת, בתי ספר גנים וישיבות – בהקמת ושדרוג מתקנים ונקיים עוד ועוד פעילויות לטובת תושבי העיר והבאים בשעריה. אנחנו כאן בשבילכם כדי להפוך את החזון למציאות, הלכה למעשה"  דברי ראש העיר ליאון.



0 תגובות